سینگل
شکایات
تعريف شکايت:
به هر گونه نارضايتي از کيفيت محصول، ارائه خدمت و … از جانب مشتري شکايت گفته شده و مشتري مي تواند با ثبت شکايت و دريافت کد رهگيري شکايت خود را از طريق دفتر مرکزي خدمات پيگيري نمايد.
سینگل
تعريف شکايت:
به هر گونه نارضايتي از کيفيت محصول، ارائه خدمت و … از جانب مشتري شکايت گفته شده و مشتري مي تواند با ثبت شکايت و دريافت کد رهگيري شکايت خود را از طريق دفتر مرکزي خدمات پيگيري نمايد.
نمونه هاي شکايت:
1- خدمات فراهم نشده/ناقص فراهم شده است
2- تاخير در ارائه خدمت
3- آسيب هاي وارده به محصول
4- امتناع از تعهد به ضمانت
5- امتناع از ارائه خدمت
6- اطلاعات نادرست
7- اطلاعات ناکافي
8- قيمت
9- کوتاهي در اجراي تعهدات
10- تاخير در رسيدگي به شکايات
راه هاي ارتباطي:
جهت اعلام شکايت مي توانيد با شماره 53136-021 يا با ارسال C به سامانه 10007924 شکايت خود را ثبت نمائيد.
مراحل پيگيري شکايت:
– ثبت درخواست شکايت
– ارزيابي شکايت
– اصلاح عيب
– رفع شکايت
– نظرسنجي
– مختومه شدن شکايت
راه هاي ارتباطي:
جهت اعلام شکايت مي توانيد با شماره 53136-021 تماس بگیرید.
يا با ارسال C به سامانه 10007924 شکايت خود را ثبت نمائيد.